מוקד טלמרקטינג לשיפור יכולת המכירה של כל בעל עסק

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

אחד מענפי השירות החשובים במשק לכל בית עסק הוא קול סנטר העובד בכפיפה אחת עם מוקד טלמיטינג. המוקדים עובדים זה לצד זה, ומספקים שירות ללקוח, שתכליתו מכירה מוצלחת וחשוב לא פחות – מכירה מרובה וחוזרת שתבטיח ללקוח פרנסה. הבה ונבחן את המונח הלשוני “טלמקטינג”: טלה = טלפוני, מרקטינג = שיווק, ובייחד שיווק טלפוני. לפעולה זו יש המון שלבי ביצוע. ראשית כל, קיים השלב המחקרי, בו המוקדנים מצעים סקר מוצר. הם מתקשרים לאנשים שאובחנו כמתעניינים במוצר ובשירות שאתה מספק, על ידי חטיבת המחקר שלנו. בשיחה הם מנסים לדלות נתונים על מוצר או שירות שלך שהם יותר אוהבים לעומת שירות או מוצר שהם פחות נמשכים אליו. כך, אנו נמפה עבורך מהם השירותים הכי מבוקשים בקרב הקהל שלך. השלב השני הוא דיווח אל מוקד טלמיטינג על מנת שיבצע שיחות טרום מכירה עבורך. במקביל, הלקוח יכול גם לבחור לשלם דרכנו כאשר אנו נענה לשיחה במקומך כמוקד טלפוני (אם זה יקרה).

טיוב נתונים על ידי מוקד טלמרקטינג

זהו השלב הראשון בעבודה שלנו. חטיבת המחקר חקרה ומצאה איזו אוכלוסייה תעדיף את המוצרים והשירותים שלכם על פני האחרים? מצוין. אנחנו נבנה רשימה של מספרי טלפון של פרטים באוכלוסייה הזו, ניצור עמם קשר, ונברר מהם הצרכים שלכם, ומה הם מחפשים בסל המוצרים והשירותים שלכם יותר מכל. בהתאם לכך, אנו נדווח למוקד הטלמיטינג שלצדנו.

ביצוע שיחות טרום מכירה על ידי הטלמיטינג

מוקד טלמיטינג יבצע שיחת טרום מכירה, בה הוא ידרבן את האדם עמו משוחחים לקנות את המוצר שלכם. הפגישה שלכם עמו תניב מכירה בסיכוי גבוה מאד, עקב כך. יצוין כי העברת הפרטים שת המתעניינים אל מוקד טלמיטינג היא אחת החשובות, בשל כך שזה למעשה קהל היעד שלכם לאחר שנעשה טיוב נתונים ונודע היכן הוא נמצא.

מכירה וגביית תשלום

מוקד טלמרקטינג ייקח שיחות מלקוחות המעוניינים לרכוש את המוצר. בין אם אלו לקוחות שהגיעו מאתנו בטלמיטינג ובטלמרקטינג, ובין אם אלו לקוחות שלכם, אם השיחה תגיע אלינו, אנחנו תבצע את הגבייה עבורכם, ונעביר לכם את הכסף. לחצו לפרטים נוספים על טלמרקטינג

צור קשר

הזן את פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן