תיאום פגישות למכירה המבוסס על שירות טלפוני ללקוחות פוטנציאליים

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

מוקד טלמיטינג מהווה את אחד הספקים היותר חשובים שיהיו לכם בעסק. בעסק כמו מוקד טלמיטינג, אנחנו נהיה נציגי הטלפון שלכם, ונבצע פגישת טרום מכירה. המשמעות היא שלא באמת נמכור את המוצרים או השירותים, אבל ניזום שיחה ברמה כה גבוהה, עד כי האדם עמו שוחחנו, שבכלל קיבל שיחה נכנסת, ולא התקשר בעצמו, ירצה להיפגש אתכם ולקנות את המוצר. מה זה דורש? כושר מכירה כביר, אבל לא רק כפי שתראו, ישנן עוד כמה תכונות שבלעדיהן לא ניתן לקיים מוקד טלמיטינג ברמה נאותה.

ביסוס על חטיבת מחקר

גם אם נדמה לטלפן שהוא צודק, והטלפון שהוא יבצע יוביל לפגישת מכירה, אף אחד לא זז בלי סטטיסטיקה ומחקר, ובשביל זה צריך חטיבת מחקר שתבחן את האוכלוסייה הישראלית הכללית ותוציא ממנה את הפלח שקיים סיכוי רב לגביו כי הוא יקנה את המוצרים או השירותים שלכם. התבססות על חטיבת מחקר חשובה מאד בכל מוקד טלמיטינג על מנת כי תיאום פגישות למכירה יתבצע לבטח, ולא יהיה תלוי על בלימה בשום מצב.

לימוד ידע טהור על המוצר

אם נדמה לך כי המוצר או השירות שלך יותר מדי מסובכים, כלום לא מסובך לנו במוקד. מוקד טלמיטינג טוב צריך גם ללמוד את המוצר וגם לדבר אודות המוצר עם האדם אליו מתקשרים – בגובה העיניים. אנחנו יכולים לעשות זאת גם אם המוצר שלך ידוע למעטים, ומדובר בדרך כלל בשפה גבוהה. קירוב אנשים למוצר זה הוא בדיוק מה שאתה צריך על מנת כי תיאום פגישות למשווקים מטעמך יוליד מכירה בפועל.

רהיטות בדיבור, ושמירה על שיחה בוגרת ואחראית

הן תיאום פגישות למכירה והן תיאום פגישות למשווקים ספציפיים צריכים להתבצע על ידי מוקד טלמיטינג בצורה מקצועית. פירושו של דבר הוא שאף אחד לא יחשוב שהעסק שלכם הוא עסק בו עובדים “ילדים”, ואופן הייצוג שלכם ישדר בגרות מסוימת. חשוב לציין כי במקרים מאד מסוימים – דיבור בשפה של ילד, ואפילו מטעם ילד מסוים הוא דיבור נדרש בשביל למכור מוצר או שירות, אבל במעט מאד מהם. דוגמה לכך היא כאשר שולחים, למשל, ילד לתוכנית ריאליטי במוזיקה והוא נצפה ונראה כישרון מבטיח, או כאשר מדובר על דמות שאין לה קשר למסחר או תעשייה אך יש לה יכולות מתמטיות ולוגיות חסרות תקדים שיאפשרו לה לתכנת ולבצע משימות איכות בעסק. רוב תחומי המסחר בישראל אינם כאלה, ויש המון תחרות, ולכן השפה בה מוצגים הדברים על ידי מוקד טלמיטינג מאד חשובה.

צור קשר

הזן את פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן