תיאום פגישות למשווקים של מוצרים

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

תיאום פגישות למשווקים של מוצרים ושירותים בחברות ובארגונים

העלאת רף המכירות בארגון צריכה להיות השאיפה של כל עצמאי: מהעובד הבודד, שמביא את פרנסתו ללא כוח עבודה נוסף, ועד אחרון המנכ”לים של התאגידים הגדולים. נשאלת השאלה כיצד עושים זאת, ומה קורה כאשר גיליתם שיש לכם ידע מקצועי ויכולת מקצועית אך אין לכם את כל מה שקשור להתעסקות עם מכירות: מרפקים, יכולות שכנוע ויצירת קשרים טובים מול המתעניינים? במצב כזה, אם היינו אנשים פרטיים, היינו שולחים אתכם לאימון עסקי, אבל היות ואנחנו מטעם מוקד טלמיטינג, יש לנו את הפתרון שיאפשר לכם למכור גם תחת ההתנהלות הנוכחית שלכם.

תיאום פגישות למשווקים בכל הרמות: גם אם ההישגים היו נמוכים, אחרי תיאום שלנו תתחילו למכור

אנשי השיווק שלכם יהפכו, באחת, לאנשי מכירות מנוסים הודות לשירות שלנו. אנו נתקשר למי שעשוי להיות הלקוח הבא שלכם, ונבצע עבורכם שיחת קרבה שתרגום לו להאמין בכם ובמוצר שלכם. אחרי מספר שיחות כאלו, תוכלו לשלוח את כל אנשי השיווק שלכם, כולל אלה שעמדתם לפטר עקב ביצועים גרועים, ואתם תיווכחו שכולם יביאו לכם מכירות. בשיחות הקרבה שלנו אנו מטמיעים באנשי השיח שלנו את צדקת דרככם וגורמים להם להאמין שאתם הפתרון עבורם.

בהתלבטות בין מוקד מכירות לבין מוקד טלמיטינג – מוקד טלמיטינג היא הבחירה הנכונה

הדבר מתבסס על תועלת לטווח הקרוב מול תועלת לטווח הרחוק. מוקד מכירות מביא לכם תועלת לטווח הקרוב: את הכסף כאן ועכשיו. הם לא יבנו מקרב, לא יבנו אמון בינכם לבין אלה ששילמו לכם, אלא פשוט יניעו תהליכים כך שאתם בכלל לא תדעו מי הם הלקוחות שלכם ומה הם הצרכים שלהם, ולא ירחק היום שתמצאו את עצמכם מול שוקת שבורה, כשהם יבקשו לפרוש משורותיכם. עם מוקד טלמיטינג המבצע תיאום פגישות למכירה, ולא את המכירה עצמה, אתם לא מרוויחים דג, אלא חכה. אתם מרוויחים קהל של לקוחות שיודע בדיוק מה אתם שווים, למה אתם מסוגלים, וגם מהם הגבולות שלכם. הם ידעו למה לצפות מכם ואתם תדעו למה לצפות מהם, וזה כבר לא כסף ישיר, אלא תשואה אינסופית. תיאום פגישות למכירה מעתה יהיה הרבה יותר קל, ויגרום לכך שתתבצענהּ מכירות רבות.

צור קשר

הזן את פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן