תיאום פגישות למשווקים באמצעות מוקד טלמיטינג

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

אם אתם מצליחים במכירות שלכם פחות ממה שציפיתם, ייתכן כי הבעיה לא נובעת מהמקצועיות שלכם אלא מהאופן בו אתם משווקים את המוצר או השירות. מדינות כמו ישראל, ספרד או ארה”ב הן מדינות שהחומר מדבר בהן, והאלמנט הרוחני אינו תופס מקום מרכזי בהחלטותיו של התושב. על כן, תושב במדינות כאלה ניזון, לרוב, מהמלצות ומרמת מקובלותו של העסק בחברה האזרחית, ותו לא. כאן, אנחנו נכנסים לתמונה, ולא – אנחנו לא מציעים לכם יח”צ, אלא משהו הרבה יותר אפקטיבי: תיאום דרך מוקד טלמיטינג. אנחנו, בשיחות טלפון קצרות וקולעות, נגיע לצרכן הישראלי שזקוק למוצר שלך, ובמשפט וחצי נשנה לו את התודעה. עד לפני השיחה הוא ודאי יהיה סבור שהמתחרה שלכם הממותג והמפורסם – טוב מכם בשל הגעתו למדיות הפרסומיות הגדולות וריבוי ההמלצות עליו. החל מאחרי השיחה, אתם תהיו בשבילו הכתובת לענייני המוצר והשירות המדוברים.

הבאת המאזין לרצון לקנות מכם מוצרים ושירותים

אחת הפונקציות המרכזיות שלנו – להביא את המאזין לקנות מכם, פשוטו כמשמעו. אנו לא מסתפקים רק במתעניינים ראשוניים במוצר או בשירות שאתם מוכרים, אלא משוחחים גם עם אנשים מהתעשייה שלו מכל הרבדים. בתוך פרק זמן קצר, אתם תיכנסו לתודעה כמקצוענים בתחומכם, ואנו נערוך עבורכם תיאום פגישות למשווקים לבקשת המאזינים עמם אנו נשוחח. אנו נעביר לכם את מסריו של המאזין, כולל הציפיות שלו ממה שאתם מוכרים, כך שתוכלו להיערך לפגישת המכירה הלכה למעשה.

הידיעה לאן להתקשר תיעשה על בסיס טיוב נתונים

אם שאלתם את עצמכם איך נדע למי להתקשר, התשובה היא שזה ייעשה באמצעות טיוב נתונים, כלומר תהליך שיסנן מתקשרים שאינם שייכים ושקיים חשש שהם לא יתעניינו או לא יהיו מרוצים מהמוצר או מהשירות ברמה שאתם מגישים אותו. מוקד טלמיטינג יהיה ערב להצלחתכם במכירה, ולכו יערוך סינון נתונים תוך השארת המאזינים המועדפים, אליהם נתקשר ולהם נציע את המוצרים והשירותים שלכם.

כללים מומלצים להתנהגות בפגישת המכירה

בפגישה שנקבעה לכם במסגרת תיאום פגישות למשווקים, אל תציגו את עצמכם כלהוטים. דברו אמת, על יתרונותיה וחסרונותיה. אם אתם לא באמת הכי טובים בשוק באיזשהו תחום במוצר, אל תדברו עליו, ואם המאזין דיבר עליו ושאל אתכם השיבו בצניעות ועברו הלאה לנושא בו אתם הכי טובים. דברו עם המאזין על כמה שיותר נקודות חוזק שלכם במוצר ובשירות, וזה לבדו יעשה את העבודה וייטע בו אמון לגביכם בקשר לרמת מקצועיותכם.

 

 

 

צור קשר

הזן את פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן