תיאום פגישות למכירה מוצלחת

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

תיאום פגישות למכירה מוצלחת ובטוחה מטעם מוקד שיחות יוצאות מקצועי ואיכותי

כאשר אתם שואפים לשפר את מערך המכירות בחברה או בארגון שלכם, מוקד המבצע תיאום פגישות למכירה יהיה שחקן מרכזי במאמץ. מוקד זה אינו מבצע מכירה, אבל התכנים שהוא יפיץ בשיחות היוצאות שהוא ייזום יגרמו כמעט לכל אדם עמו שוחחו – לרצות לקנות מכם מוצרים ושירותים. המוקד מבצע טיוב נתונים יסודי מאד לבחירת הלקוחות שיישארו זמן רב, וירוו עניין מהמוצר או מהשירות שלכם. המוקד, למעשה, הציל בעבר גם ארגונים בהם מערך המכירות לא היה מוצלח ומשכנע בעברו, וגרם לכל איש מכירות שהועסק בו להיות קליבר מכירתי, ולחזור למעסיק עם המון הזמנות חדשות.

כיצד אנו יודעים למי לפנות בשביל שיקנה מכם?

אנו מבצעים מחקר סטטיסטי. לרשותנו חטיבת מחקר שזהו התפקיד שלה בשורותינו. חטיבת המחקר בוחנת קודם כל מי יבין מהו המוצר שלכם. אנשים שאינם מבינים, או לא מבקשים להתעמק בו יותר מדי כלל לא יילקחו במאמץ המכירתי, משום שאין טעם לשווק להם מוצר שאינו מוכר להם ושלא ייעשה בו כל שימוש. ברם, לא כל מי שיודע מה המוצר או השירות עושה – מסתכל עליו בעין חיובית. זה השלב השני של המחקר, בו נמצא מי רואה כך את המוצרים והשירותים שלכם. השילוב של לקוח שמכיר את המוצר ומעוניין בו יהיה השילוב המנתח והנאמן ביותר עבורכם.

מה אתם תצטרכו לעשות מרגע שקבענו לכם תיאום פגישות למכירה?

למען האמת, למעט נסיעה למקום המפגש לא תצטרכו לעשות דבר. המתעניין כבר יפגוש אתכם כשהוא “מורעל” על הדרך בה אתם עובדים בשירות או במוצר שאתם מוכרים, ויאמין בצדקת דרככם. למעשה, אין כאן רק עניין של העלאת רמת היידוע שלכם בקרב הציבור, אלא גם הגברת התודעה שהפתרון נמצא אצלכם, והשם שלכם הוא מהמשובחים מבין השמות של יתר העוסקים במלאכה.

כיצד מומלץ להגיע לפגישת מכירה?

מומלץ להגיע בראש פתוח, אבל לאחר שעשיתם שיעורי בית, ואתם יודעים לענות לכל התנגדות שאולי תצוץ מול אנשי השיח שמולכם. אמנם ביצענו טיוב נתונים בשביל שתיווצר אמונה ראשונית בכם, אבל אף פעם אין לדעת מה יקרה בפגישת האמת. תיאום פגישות למשווקים לפני מכירה ידווח לכם, ואתם תדעו מה מכוון הלקוח המתעניין, ועם איזה סוג של מידע תצטרכו להגיע לפגישה.

 

צור קשר

הזן את פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן